Hello, remember me?

1228794498-hr-397Nu?

Pai atunci hai sa-ti spun cateva lucruri despre mine ca poate asa iti vei aduce aminte.

‘cos I may be the only one in the world who understands…

sau poate ca nu.

Da… mai bine sa nu-ti aduci aminte toate cuvintele pe care ti le-am adresat. Sa uiti interactiunea cu mine, care cu siguranta nu te-a ajutat cu nimic, poate doar oferindu-ti batai de cap, inutile, fara de care cu siguranta te-ai fi descurcat si singur/a.
Da… eu sunt cel care prefera sa puna bete in roate celorlalti decat sa evolueze el insusi, pentru ca ii face mai multa placere.
Da… sunt cel care primeste ceva in schimb fie ca vrei sau nu.
Da… sunt cel care nu face nimic pe gratis.
Da… sunt cel care este tot timpul atent, in detrimentul tau, incercand sa prinda tot ce poate fi utilizat ca arma impotriva ta.
Da… tot timpul am ceva de castigat.
Da… esti norocos/oasa daca apuci chiar si macar o ora in prezenta mea, deoarece cel mai mare defect al meu este acela de a fi un trist prostituat intelectual.
Da… multe, daca nu toate lucrurile pe care le fac le fac pentru a pastra aparentele si pentru a pastra o imagine constanta in fata voastra.
Da… e bine ca iti aduci aminte. Eu sunt cel care, daca ai reusit sa treci de padurea de spini, te-a facut sa versi cel putin o lacrima; motivele sunt diverse. Sa le insir? Dar nu ti se potriveste decat unul. Vrei totusi sa le insir? Bine. In principiu sunt trei mari care variaza: 1. Ai aflat ceva despre mine. 2. Ai aflat despre felul in care gandesc. 3. Ai aflat ca mi-am dat seama de ceva despre tine de care sperai ca nu imi voi da seama (pe scurt ai cazur prada perceptiei mele).
Da… eu sunt ala.

Da. E inca un zid/rand de spini peste care tre sa treci. Poti? Da? Vrei? Asa ma gandeam si eu. Nu, nu e nevoie sa te obosesti. Voi trai si fara tine… Nu-ti acorda atata credit.

Realizezi cat de bine ma cunosti? Era si cazul.

Nu… sunt numai cateva ganduri haotice puse intr-o ordine oarecare. Daca m-as chinui o tzra mai mult si lista s-ar lungi. E suficient deocamdata. Important: daca vrei mai mult, sunt dispus sa iti mai spun, sa iti mai explic chestiile pe care nu le-ai inteles.

Da… se vor desparti… drumurile… cateva… so what?…

I refuse, to replay the mistakes, that we made yesterday…
oi va voi Yesterday’s mistakes – intamplator

~ by Death Whisper on December 9, 2008.

Leave a comment